Tetra Pak si Net Marketing extind programul educational si in sectorul 1

In spiritul responsabilitatii sociale TetraPak reia in acest an campania educationala din scoli, ce are ca obiectiv formarea unor obiceiuri sanatoase de alimentatie si a unui comportament responsabil fata de mediul inconjurator. Campania de anul trecut s-a desfasurat in scolile din sectorul 6 si s-a bucurat de un real succes, facand posibila colectarea a 3.6 tone de ambalaje Tetra Pak. Proiectul a fost implementat de agentia Net Marketing. Anul acesta proiectul educational si-a extins aria de desfasurare, cuprinzand 26 de scoli din sectorul 1 si 23 de scoli din sectorul 6. Proiectul beneficiaza de sprijinul Directiei de Sanatate a Municipiului Bucuresti, Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti si societatilor de salubrizare URBAN si REBU.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related