![Ireverențe relevante în TOP ADC*RO iunie 2024](https://media.iqads.ro/2024/07/cover-adc-iun-2024-3-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Orkla Foods
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Orkla Foods
![Ireverențe relevante în TOP ADC*RO iunie 2024](https://media.iqads.ro/2024/07/cover-adc-iun-2024-3-cover-410.jpg)
![Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024](https://media.iqads.ro/2024/06/effie-winners-cover-410.jpg)
Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024
![„Nu sunt Papă-Lapte” – O campanie de curaj și conștientizare, semnată de Jam Session Agency pentru Naturli'](https://media.iqads.ro/2024/06/naturli-papa-lapte-fb-cover-area-cover-410.jpg)
„Nu sunt Papă-Lapte” – O campanie de curaj și conștientizare, semnată de Jam Session Agency pentru Naturli'
![10 idei care modelează viitorul afacerilor, prezentate la Zilele Biz, festivalul de business al României](https://media.iqads.ro/2023/11/zilele-biz-2023-cu-sute-de-oportunitati-in-fiecare-din-cele-5-zile-cover-410.jpg)
10 idei care modelează viitorul afacerilor, prezentate la Zilele Biz, festivalul de business al României
![Evenimentul de marketing al anului, cu peste 60 de vorbitori influenți din Romania și din străinătate](https://media.iqads.ro/2023/05/52833827-2008493322593429-8768329842505547776-n-cover-410.jpg)
Evenimentul de marketing al anului, cu peste 60 de vorbitori influenți din Romania și din străinătate
![[PR & Comunicare 2023] Alina Galeriu-Olteanu: Ca industrie, am ajuns să excelăm la a suplini lipsa bugetelor prin creativitate. Ceea ce este bine pe de-o parte, însă ne și tocește resursa umană](https://media.iqads.ro/2023/03/alina-galeriu-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Alina Galeriu-Olteanu: Ca industrie, am ajuns să excelăm la a suplini lipsa bugetelor prin creativitate. Ceea ce este bine pe de-o parte, însă ne și tocește resursa umană
![Se lansează campania “Nu da doar cu SEEN” pentru creșterea gradului de conștientizare a depresiei la adolescenți](https://media.iqads.ro/2021/09/nu-da-doar-cu-seen-cover-410.jpg)
Se lansează campania “Nu da doar cu SEEN” pentru creșterea gradului de conștientizare a depresiei la adolescenți
![Otto Barbarul – Campanie de conștientizare și implicare socială. Filmul poate fi văzut în cinematografe din 24 septembrie](https://media.iqads.ro/2021/08/002-otto-barbarul-01-cover-410.jpg)
Otto Barbarul – Campanie de conștientizare și implicare socială. Filmul poate fi văzut în cinematografe din 24 septembrie
![Selecționat la cel mai important festival de film din America de Nord, Întregalde poate fi văzut între 6 și 20 august în peste 20 de orașe din țară](https://media.iqads.ro/2021/07/003-intregalde-ilona-brezoianu-alex-bogdan-cover-410.jpg)
Selecționat la cel mai important festival de film din America de Nord, Întregalde poate fi văzut între 6 și 20 august în peste 20 de orașe din țară
![EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului](https://media.iqads.ro/2021/06/ff-cover-410.jpg)
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Media in 2018] Loredana Baracu (Zenith Romania): "Pe TV audientele scad, cererea creste, este o situatie generalizata si deja perpetua de sold-out"](https://media.iqads.ro/2018/02/loredana-baracu-cover-410.jpg)
[Media in 2018] Loredana Baracu (Zenith Romania): "Pe TV audientele scad, cererea creste, este o situatie generalizata si deja perpetua de sold-out"
![Inspiro, singurul eveniment de leadership unde manageri si antreprenori curajosi intra intr-un joc al cuvintelor la moda](https://media.iqads.ro/2017/04/inspiro2017-cover-410.jpg)
Inspiro, singurul eveniment de leadership unde manageri si antreprenori curajosi intra intr-un joc al cuvintelor la moda
![[Ardealul gatit cu fainosag] Gina Miu (Orkla Foods): Majoritatea contentului in online e generat de oameni creativi. Prin competitia de fata, vrem sa apelam si noi la aceasta resursa de creativitate](https://media.iqads.ro/2016/11/gina-miu-cover-410.jpg)
[Ardealul gatit cu fainosag] Gina Miu (Orkla Foods): Majoritatea contentului in online e generat de oameni creativi. Prin competitia de fata, vrem sa apelam si noi la aceasta resursa de creativitate
![[Branduri in promotie] Adrian Pasarica (Orkla Foods), despre #selfiecubunica: Am incercat sa ii stimulam pe tineri sa mearga la bunici, sa petreaca timp cu ei, sa ii imbratiseze](https://media.iqads.ro/2016/10/adi2-cover-800-cover-410.jpg)
[Branduri in promotie] Adrian Pasarica (Orkla Foods), despre #selfiecubunica: Am incercat sa ii stimulam pe tineri sa mearga la bunici, sa petreaca timp cu ei, sa ii imbratiseze
![[Grand Spoof by Ardealul: Juratii] Gina Miu (Orkla Foods): Tind sa cred ca insight-urile specific locale sunt "sarea in bucate" pentru publicitatea romaneasca](https://media.iqads.ro/2015/09/gina-miu-orkla-cover-8001-cover-410.jpg)
[Grand Spoof by Ardealul: Juratii] Gina Miu (Orkla Foods): Tind sa cred ca insight-urile specific locale sunt "sarea in bucate" pentru publicitatea romaneasca
![[Grand Spoof by Ardealul: Juratii] Matei Dima (BRomania): Eu probabil ca as face un spoof in care exagerez la maxim entuziasmul cuiva din clipul original](https://media.iqads.ro/2015/09/11402510-884920614888299-4830479517233276598-o-cover-410.jpg)
[Grand Spoof by Ardealul: Juratii] Matei Dima (BRomania): Eu probabil ca as face un spoof in care exagerez la maxim entuziasmul cuiva din clipul original
![[Marketeri despre creativitate] Gina Miu (Orkla Foods): La inceputurile carierei mele, am auzit fraza: “un brief strans e mai eliberator decat unul general”. Culmea, venea din partea unei agentii](https://media.iqads.ro/2015/09/gina-miu-orkla-cover-410.jpg)