Articole care fac referire la Orkla Foods
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Orkla Foods
“Tomi - Gustul Bombă” în Luerzer Best 200 Photographers 25/26 și finalistă la Cresta Awards (Film Craft)
[Brand Pulse] Alexandru Milea: Brandurile devin din ce în ce mai umane, nu mai sunt doar un set de elemente distinctive care dau sau nu valoare unui produs
Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției
Internetics 2024: Saatchi & Saatchi + The Geeks devine Agenția Anului, Sphera Group, Clientul Anului
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024
„Nu sunt Papă-Lapte” – O campanie de curaj și conștientizare, semnată de Jam Session Agency pentru Naturli'
10 idei care modelează viitorul afacerilor, prezentate la Zilele Biz, festivalul de business al României
Evenimentul de marketing al anului, cu peste 60 de vorbitori influenți din Romania și din străinătate
[PR & Comunicare 2023] Alina Galeriu-Olteanu: Ca industrie, am ajuns să excelăm la a suplini lipsa bugetelor prin creativitate. Ceea ce este bine pe de-o parte, însă ne și tocește resursa umană
Se lansează campania “Nu da doar cu SEEN” pentru creșterea gradului de conștientizare a depresiei la adolescenți
Otto Barbarul – Campanie de conștientizare și implicare socială. Filmul poate fi văzut în cinematografe din 24 septembrie



































![[Actualizare] Inca un apel catre branduri: Nu mai hraniti Fake News](https://media.iqads.ro/2018/06/a3rtv800-cover-410.jpg)











