Brandient a lansat sub-brandul Tomi cel Viteaz si platforma sa de comunicare

Brandient a conceptualizat numele si desenul sub-brandului "Tomi cel viteaz" din portofoliul Orkla Foods Romania. De asemenea, agentia a creat si platforma de comunicare a noului produs, informeaza un comunicat emis de Brandient.

Potrivit informatiilor din comunicat, Brandient a creat un personaj simpatic, unic si memorabil, in spiritul si personalitatea brandului Tomi. Taurasul Tomi Cel Viteaz este plin de viata si energie, ceea ce orice mamica intelege, drept pentru care se poate prezenta ca un prieten al copiilor.

“A fost provocator si chiar distractiv pentru noi sa-l desenam pe Tomi cel Viteaz. Speram ca si cei mici il vor iubi si ca brandul Tomi va primi astfel mai multi fani”, a afirmat Eugen Erhan, Designer Brandient.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

r r
acum 13 ani
oribil.
Bogdan Ceausescu
acum 13 ani
acum pe bune, brandient, cel mai cinstit pt voi ar fi sa va schimbati numele in GRADIENT. 80% din lucrarile pe care le-ati facut lately sunt URATE. inteleg ca e criza si ca la noi clientii sunt asa cum sunt, da' macar nu va mai treceti nebuniile astea in portofoliu.

Bogdan Ceausescu.



Branded


Related