Dana Bulat despre work-ul United Media in 2011 si asteptarile pentru piata de media in 2012

Review 2011

Clienti activi in 2011
Ursus Breweries, Romtelecom, Mega Image, Praktiker, Mobexpert, Martini

Cifra de afaceri a companiei in 2011. Evolutia fata de 2010.
Aproximativ 12 milioane de euro, in scadere cu 15% fata de anul trecut.

Alocarea bugetelor pe medii in 2011 
TV-ul si Online-ul  au beneficiat de cel mai mare buget alocat, aproximativ 75%.

Cel mai mare proiect in 2011
Castigarea contului Praktiker.

Mutarea conturilor de media intre agentii in 2011 fata de anii trecuti
2011 a continuat trendul anului anterior cu destul de multe miscari pe piata fie ca urmare a unor pitch-uri decise la nivel local, fie ca urmare a unor alinieri internationale.

Proiecte de media inovatoare
Desi prioritatile anului 2011 au fost optimizarea drastica a costurilor si orientarea preponderenta catre medii cu ROI ridicat si usor cuantificabil, au existat clienti care nu au coborat stacheta inovatiei si creativitatii in media. Impreuna cu echipa Ursus Breweries ne propunem constant sa fim trendsetteri si in acest domeniu.

Tendinte pe piata de media observate in 2011 (la nivel national si international)
Evident continua expansiunea digital-ului, atat din punct de vedere al consumului media, cat si al bugetelor investite. De asemenea, cred ca asistam la o schimbare de mentalitate in ceea ce priveste alocarea resurselor. Clientii sunt mult mai prudenti, mult mai analitici, agentiile trebuie sa munceasca mult mai mult pentru a-si concretiza proiectele, iar in randul furnizorilor se simte din ce in ce mai acut nevoia de investitie in continut, de intelegere a trendurilor impuse de consumatori.

Despre piata de media in 2012

Prognoze pe valoarea neta a pietei de media in 2012
Desi am auzit si prognoze optimiste, tind sa cred ca anul acesta nu va fi mai bun ca 2011 din punct de vedere al investiilor de media generale. Posibil insa ca printr-o reanalizare a mixului de medii si furnizori, sa existe si cazuri de crestere fata de anul trecut. Nu pot inca estima impactul celor doua valuri de alegeri dat fiind ca, desi in mod logic ar trebui sa contribuie la cresterea investiilor, deseori s-au dovedit ineficiente pentru cei implicati.

Asteptari la nivel de business al companiei in 2012
Continuarea consolidarii portofoliului de clienti si a echipei.

Evenimente din Romania care vor influenta piata cel mai mult in 2012
Din punct de vedere media, introducerea noului sistem de masurare a audientei TV, din punct de vedere evenimente, cele doua valuri de alegeri si posibil campionatul european de fotbal.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related