Site si aplicatie de Facebook OREO lansate cu ocazia aniversarii a 100 de ani

La 100 de ani de la aparitia biscuitilor, OREO isi propune sa readuca in atentie spiritul copilariei prin incurajarea adultilor sa redescopere partea copilareasca din interior, informeaza un comunicat emis de Kraft Foods Romania.

Rezultatele "Raportului Global privind Spiritul Copilariei" intreprins de OREO in 20 de tari arata ca majoritatea parintilor intervievati tanjesc dupa voia buna care ii caracteriza cand erau copii si cred ca generatiile de copii din ziua de azi cresc prea repede si ar trebui sa aiba mai mult timp pentru a fi "doar copii".

"In lumea agitata de azi, oamenii au mai multe responsabilitati si probleme decat au avut vreodata. In pofida acestui lucru, simplul act de a te bucura de un biscuit OREO si un pahar de lapte demonstreaza in continuare un adevar uman universal: in interiorul nostru, fie ca suntem adulti sau inca in perioada de crestere, exista un copil care merita sa fie lasat liber din cand in cand", a declarat John Ghingo (Senior Director pentru, OREO Global).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Florea Adrian
acum 11 ani
0746932516


Branded


Related