
Articole care fac referire la Oreo


Minio Studio lansează Creative Chaos, primul documentar local despre cum se fac campaniile de publicitate

Anca Batae, CV30: Chill Pack și Students’ Kit sunt campaniile emblematice dedicate brandurilor interesate de mediul corporate și cel academic
![[2020. Ghid de supravietuire] Dani Macarie: Pastram distanta sociala in timp ce adancim distantele economice, ne izolam si mai mult de cei izolati deja la periferia venitului minim garantat](https://media.iqads.ro/2020/11/dani-macarie-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Dani Macarie: Pastram distanta sociala in timp ce adancim distantele economice, ne izolam si mai mult de cei izolati deja la periferia venitului minim garantat

Noul Burger King din AFI Cotroceni – peste 6.000 de clienți serviți în primul weekend de la deschidere

Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018
![[Folclorul din reclame] Oana Botezatu: Oare, dupa reclamele cu Dorel, si-a mai botezat cineva copilul cu numele asta?](https://media.iqads.ro/2017/07/img-7859-2-cover-410.jpg)
[Folclorul din reclame] Oana Botezatu: Oare, dupa reclamele cu Dorel, si-a mai botezat cineva copilul cu numele asta?
![[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna iunie 2016. Lidl Romania pe primul loc](https://media.iqads.ro/2016/07/popopo-cover-410.jpg)
[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna iunie 2016. Lidl Romania pe primul loc
![[Tineri marketeri] Claudia Pop (Beiersdorf): Mi-am dorit sa stiu tot ce sta in spatele unui brand puternic si am descoperit lucruri care, cred eu, de cealalta parte a baricadei nu se vad](https://media.iqads.ro/2016/03/claudia-pop-cover-410.jpg)
[Tineri marketeri] Claudia Pop (Beiersdorf): Mi-am dorit sa stiu tot ce sta in spatele unui brand puternic si am descoperit lucruri care, cred eu, de cealalta parte a baricadei nu se vad

Bogdan Ciuclaru: Sunt fanul gospodinelor! Ele au grija ca lumea sa nu se naruie. De fapt, gospodinele sunt peste masoni, la condus lumea

Alina Buzatu: In practica, avem retete inca din anii '90; cu alea ne-am pastrat locul de munca, cu alea continuam
![[Tinerii din agentii - iLeo] Matei Psatta: Chiar am crezut ca oamenii isi pot calca pe orgoliu pentru binele unei idei sau al unui brand. M-am inselat](https://media.iqads.ro/2014/11/matei-psatta-zf-cover-410.jpg)
[Tinerii din agentii - iLeo] Matei Psatta: Chiar am crezut ca oamenii isi pot calca pe orgoliu pentru binele unei idei sau al unui brand. M-am inselat
![[Definitia ghost-ului] Corina Bacanu (Godmother): Nu cred ca buba este creatia falsa, ci minciuna care vine dupa](https://media.iqads.ro/2014/05/corina-bacanu-800x450-cover-410.jpg)
[Definitia ghost-ului] Corina Bacanu (Godmother): Nu cred ca buba este creatia falsa, ci minciuna care vine dupa

Raluca Duta (GolinHarris): Real-time marketing-ul nu inseamna un vizual aruncat pe o singura retea de socializare si nici vreun cadou oferit unui influencer

De ce sa-ti scoti perechea de cojones din dulapul in care ai ascuns-o cand ai inceput sa avansezi in cariera

Draftfcb: Anul 2013, desi mai bun ca cifra de afaceri, a insemnat un volum de munca substantial mai mare decat cresterea in cifre

Via Berlin: Ana-Maria Taralunga - Creativii nu sunt (toti) artisti neintelesi, accountii nu tipa (niciunul), clientii (majoritatea) stiu marketing

Ben Armistead (W + K): Convingerea ca poti descrie o intreaga generatie cu o singura culoare este probabil cea mai mare iluzie a brandurilor

Bogdan Moraru: Am venit la Draftfcb cu gandul ca mi-ar placea ca agentia asta sa aiba, si in Romania, reputatia excelenta pe care o are la nivel de retea
