Campania online realizata de CohnandJansen JWT si Starcom MediaVest Group pentru TUC a atras peste 150.000 de unici pe site-ul dedicat

CohnandJansen JWT si Starcom MediaVest Group au colaborat la realizarea campaniei online pentru promovarea biscuitilor sarati TUC marca Kraft Foods. Campania online face parte dintr-o campanie mai ampla care a inclus si o componenta offline realizata de Draftcb care a cuprins: TV, print, panotaj stradal, sampling si activitati in magazine.

Campania online a inclus o etapa de teasing (7-26 martie) si una de revealing care s-a desfasurat pe www.invazia.ro (27 martie – 2 mai). In perioada 27 martie – 18 aprilie site-ul campaniei a atras peste 150.000 de vizitatori unici, iar pagina dedicata aplicatiei de Facebook a inregistrat peste 230.000 de vizitatori unici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Related