Draftfcb semneaza campania de lansare a biscuitilor Oreo

Oreo, una dintre cele mai populare marci de biscuiti din lume, aflata in portofoliul Kraft Foods, a intrat pe piata din Romania incepand din luna aprilie. Draftfcb semneaza comunicarea, atat la nivel local cat si international.

Cunoscuti, peste ocean, drept "biscuitii preferati ai Americii" ("America's favorite cookie"), biscuitii Oreo au o traditie de aproape un secol si sunt indragiti de copiii din toata lumea, atat pentru gustul "sandvich-ului" dulce, din biscuiti crocanti de ciocolata si crema de vanilie, dar si pentru ritualul de consum care a insotit pretutindeni marca Oreo: twist, lick & dunk. Ritualul a definit comunicarea Oreo timp de peste 20 de ani, fiind parte a identitatii globale a brandului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related