CohnandJansen JWT a lansat pentru Oreo concursul de UGC "Manifestul pentru joaca"

CohnandJansen JWT a lansat pentru Oreo concursul de UGC "Manifestul pentru joaca"

CohnandJansen JWT a realizat site-ul Manifestulpentrujoaca.ro, unde parintii pot incarca fotografii si clipuri video in care copiii incearca sa convinga mamele sa ii lase sa se joace cu biscuitii Oreo, informeaza un comunicat din partea MakeSense PR.

Potrivit comunicatului, pana in prezent au fost inregistrate mai mult de 1000 de intrari, care au primit peste 65.000 de voturi de la utilizatori. Site-ul a atras 60.000 de unici in primele 3 saptamani de la lansarea campaniei.

Contul a fost castigat in urma unui pitch care urmarea selectarea unei agentii care sa realizeze proiecte punctuale online pentru Oreo si TUC, organizat de Kraft Foods in august 2010.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Related