Draftcb a conceput campania integrata "Descopera biscuitul care ti se potriveste" pentru promovarea marcilor Belvita, TUC, Milka si Oreo

Draftcb a conceput campania integrata "Descopera biscuitul care ti se potriveste" pentru promovarea marcilor Belvita, TUC, Milka si Oreo

Draftcb a dezvoltat conceptul creativ al campaniei "Descopera biscuitul care ti se potrivesre” care promoveaza marcile Belvita, TUC, Milka si Oreo, informeaza un comunicat al agentiei. Campania integrata contine spot TV, spot radio, print, POSM, o componenta de online (www.biscuitiimei.ro) si o campanie promotionala pentru consumatori.

In cadrul promotiei care se desfasoara in perioada 12 mai – 30 iunie, consumatorii se pot inscrie la concurs cu bonul de casa obtinut la achizitionarii unuia dintre produsele TUC, Milka, Belvita sau Oreo fie prin inregistrarea lui pe site-ul www.biscuitiimei.ro, fie prin trimiterea unui SMS la numarul dedicat, fie prin expedierea ambalajului produsului prin posta. Premiile acordate castigatorilor constau intr-un card de cumparaturi in valoare de 5000 de lei, 5 carduri de cumparaturi in valoare de 2000 de lei si 1400 de baxuri cu biscuitii preferati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related