Sinucideri dramatice intr-o campanie pentru China Environmental Protection Foundation

Sinucideri dramatice intr-o campanie pentru China Environmental Protection Foundation

Nu e clar daca umorul creativilor de pe continentul asiatic e doar diferit sau daca Ogilvy China a ales, pur si simplu, sa imprumute din specificitatile colegilor de breasla britanici in materie de amuzament, nici macar nu e clar daca printurile campaniei pentru China Environmental Protection Foundation (CEPF) sunt menite sa provoace zambete. Elementul amuzant al campaniei asteia ar putea trece usor drept sarcasm daca luam in considerare mesajul campaniei "How far can we push nature before it simply gives up?". Banuiala mea e ca au vrut sa impacheteze un mesaj serios si greu livrabil, intr-un ambalaj care sa-l faca mai usor de digerat, sa-l transforme intr-un banc amuzant cu un sambure maricel de adevar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Catalin Boieroiu
acum 7 ani
SOCANT :((


Related