[IQads Kadett] PR Cultural, jobul care te lasa sa te bucuri ca ai cucerit lumea in PR comercial

[IQads Kadett] PR Cultural, jobul care te lasa sa te bucuri ca ai cucerit lumea in PR comercial

Subtitlul prezentarii Nicoletei Gavrila (PR Manager BORTUN•OLTEANU) a rezumat motivul principal pentru care vrea cineva sa faca PR Cultural – “Cum sa nu ajungi sa asculti obsesiv Morcheeba – “Gained the world”. Pentru cine nu e familiarizat cu melodia, va spun ca versurile suna cam asa:

„I’ve gained the world then lost my soul
Maybe it's cause I'm getting old
All the people that I know
Have gained the world then lost their souls”

Explicatia a venit astfel: “Sigur ca e extraodinar sa lucrezi pe proiecte comerciale si sa cuceresti lumea, dar trebuie sa ai grija si de suflet si de asta facem PR Cultural”, a zis Nicoleta.

Nicoleta lucreaza zi de zi pentru branduri comerciale dedicate barbatilor (Gillette, Ciucas, Stejar Strong), dar se implica si in 3 proiecte culturale cu ROI ridicat pentru suflet: Turneul Stradivarius al lui Alexandru Tomescu, Festivalul International de Muzica de Camera SoNoRo si Festivalul National de Teatru Tanar Ideo Ideis din Alexandria.

Pentru a ajuta cadetii sa hotarasca daca PR-ul Cultural li se potriveste, Nico a facut o lista cu avantajele si dezavantajele job-ului, la nivel profesional si personal.

Avantajele la nivel profesional includ libertatea mare de a crea proiecte inovatoare, faptul ca proiectele culturale se bucura de o acceptare rapida in randul jurnalistilor, impactul pozitiv asupra unor oameni pe care PR-istii ajung sa ii si cunoasca uneori. La capitolul experienta, lucrul intr-un astfel de proiect da ocazia de a fi client si a lucra din postura acestuia cu agentii de creatie. In fine, o mare bucurie este ca la finalul zilei munca de aici nu va fi perceputa ca o munca, ci ca „o bomboana pentru real life”.

Avantajele profesionale sunt intregite de cele personale: contexte noi si oameni la care nu ai fi avut acces altfel si fericirea ca ai facut ceva bun.

La capitolul minusuri, Nicoleta a inclus lipsa bugetelor din comercial care te impiedica sa te joci exact asa cum vrei si atitudinea unor reprezentanti ai institutiilor culturale de stat care nu au intotdeauna deschiderea necesara pentru a accepta idei indraznete.

„Am incercat sa gasesc si minusuri la nivel personal, dar nu am gasit nici unul. Si m-am straduit!”, a completat Nicoleta lista.

Concluzia trainingului, pe scurt, este ca daca sunteti intr-un moment de cautare a rostului muncii pe care o faceti, implicati-va intr-un proiect cultural.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related