[PR-ul cultural] Oana Dobre: In unele proiecte, functiile de marketing, media, parteneriate, bartere si fundraising sau sponsorship sunt cumulate intr-o singura functie, numita generic "PR"

[PR-ul cultural] Oana Dobre: In unele proiecte, functiile de marketing, media, parteneriate, bartere si fundraising sau sponsorship sunt cumulate intr-o singura functie, numita generic "PR"

De 8 ani se ocupa de SoNoRo si de multe alte proiecte culturale, cum e ARCUB, iar din 2012, dupa 5 ani de agentie, a trecut in freelanceriat. Oana Dobre spune ca, la nivel de industrie, daca acum 10 ani proiectele culturale erau considerate proiecte pro bono sau cu bugete nesemnificative, acum se cristalizeaza o comunitate de oameni specializati care reusesc sa si traiasca din asta.

 

Despre mine: Ca background academic, am o specializare in management cultural si relatii internationale, obtinuta in 2004 la Universitatea din Bucuresti - Departamentul de Studii Culturale Europene.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DBO

Fondata in 2009, DBO este o agentie romaneasca independenta de relatii publice care ofera servicii de consultanta in domeniul comunicarii, cu performanta dovedita in domeniul relatiilor publice, cu divizii... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related