Profesia de comunicator - intre show si "interes public"

Camera de Comert si Industrie a Romaniei a gazduit marti, 18 aprilie, conferintele celei de-a doua zile din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, editia a sasea.

Prima conferinta, oferita de Tuborg Romania a avut ca obiectiv sa le raspunda participantilor la intrebarea "Cum ajungi SUPERSTAR in advertising". In opinia lui Shachar Shaine (Tuborg Romania), primul pas trebuie sa fie convingerea clientului de utilitatea ideilor tale. Pentru asta este nevoie de abilitati de vanzare si o buna cunoastere a personalitatii clientului. In opinia lui Mihai Ciobanu (Pfizer Consumer Healthcare) pentru a avea succes, o agentie de advertising trebuie sa ii ofere clientului siguranta ca ideea lor va indeplini cel putin trei cerinte: 1) va atrage Atentia publicului tinta, 2) va face Branding pentru produs (publicul isi va aminti brand-ul pentru care este facuta reclama), si, nu in ultimul rand, va realiza o Comunicare eficienta (va transmite un singur mesaj, memorabil).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related