Un strop de balsam si al Doilea Razboi Mondial poate n-ar fi existat

Un strop de balsam si al Doilea Razboi Mondial poate n-ar fi existat

Ce bine ar fi daca lucrurile ar fi asa de simple incat totul s-ar rezolva cu niscaiva balsam de rufe. Toate focus grupurile ar fi aruncate in masina de spalat, ideile creativilor ar fi curatate de repetitivitate si parerile neavizate ale clientilor ar fi si ele date la inmuiat. Fara indoiala ca balsamul are farmecul lui, dar de-aici pana la a-i atribui superputeri demne de povesti pentru adormit copiii e cale lunga. Chiar daca stim ca, in cazul reclamelor pentru Comfort Fabric Conditioner, e vorba de o exagerare voita, parca nici asa nu e usor de inghitit.

Balsam pentru Hitler

E greu de crezut ca balsamul are un efect atat de puternic incat il spala pe Hitler de toate pornirile razboinice si-l transforma in pasnicul Gandhi. Extremele la care sunt plasate personajele sunt pur si simplu prea indepartate ca sa poata face un cuplu frumos, reusit, pe concept. Pentru ca, pana la urma, nu vorbim de inalbitor despre care e plauzibil sa credem ca dizolva orice urma de impuritate. Vorbim despre balsam care, in cel mai fericit caz, poate sa-i ofere lui Hitler o freza cu suvite mai putin rebele si o mustacioara moale si usor de pieptanat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related