Articole care fac referire la Hitler
[Era Nesiguranței] Paul Palencsar: Libertatea nu înseamnă anarhie și haos. Or, dacă nu înțelegem asta, riscăm să pierdem perspectiva corectă asupra vieții sociale
Joi încep ZILELE FILMULUI GERMAN ZFG#15. Regizorii Mario Sixtus și Lisa Bierwirth sunt invitații speciali ai ediției
Filmul documentar „Regele Mihai: Drumul către casă” va fi prezentat la secțiunea „History and Cinema” din cadrul Bucharest International Film Festival 2022
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original
[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator
Alex Zamfir: Jocurile mele creează un “ecosistem” în care te simți în siguranță să povestești lucruri, fără teama de a fi judecat
HISTORY marchează 145 de ani de la nașterea Reginei Maria, prin transmiterea documentarului „Maria – Inima României”
HISTORY marchează 75 de ani de la încheierea celui de-al II-lea Război Mondial prin difuzarea a 4 documentare tematice exclusive
[Bibliografii personale] Catalin Tenita: "Noi (cei care aveam peste 6-7 ani in ’89) suntem ultima generatie de adolescenti ai cartilor”
[Ura in vremea bulelor] Mihai Ene: Oamenii se bucura atunci cand brandurile coboara "in mizerie" printre ei si simpatizeaza cu suferinta lor
[Ura in vremea bulelor] Mihai Coliban: Intr-un viitor distopic, neonazistul si egalitarul, rasistul si multiculturalul, homofobul si LGBT-ul vor primi advertising pe gustul lor de la acelasi brand
Un fel de scuze pentru gafa anului, dar nu suntem siguri: "Noi nu am gasit amuzant holocaust-ul, ci asemanarea dintre cele doua cladiri"
[Hoaxul si publicitatea] Ana-Maria Pascaru: Atata timp cat avem nevoie de legende si de senzational, hoaxul nu va muri






















![[Festival local] Serban Alexandrescu (Headvertising): Solutia nu mai e "fiecare pentru el"](https://media.iqads.ro/2013/11/festival-19-cover-410.jpg)




![[AdStory] Marco Cremona (Y&R Moscova): "Cel mai mult la lucrul in publicitate imi place ca suntem platiti sa fim curiosi"](https://media.iqads.ro/2012/04/photo-large-22695-cover-410.jpg)











