„Solo”, o promovare epică pentru cea mai nouă aventură intergalactică

„Solo”, o promovare epică pentru cea mai nouă aventură intergalactică

Cum ai putea să creşti tensiunea aşteptării celui mai nou film din universul „Star Wars” – „SOLO: O poveste Star Wars” – şi să îi surprinzi pe fani, jurnalişti, bloggeri şi influenceri, dacă nu prin recrearea unei călătorii pline de adrenalină într-o galaxie îndepărtată?

Numai că, de data aceasta, aventurile au fost pe continentul european, la Innsbruck, în Austria, iar invitaţii au fost impresionaţi, simţind pe pielea lor ce înseamnă să fii pilot. Nava n-a fost Millennium Falcon, ci simulatorul de zbor Jetav, copie fidelă a cabinei unui Boeing 737, iar partenerul de călătorie n-a fost cel mai îndrăgit pilot mercenar din galaxie, ci un instructor experimentat.

 

 

„Nu e deloc uşor să vii cu idei surprinzătoare la fiecare premieră a unui nou film Star Wars. Presiunea e mare, aşteptările sunt ridicate, iar publicul – foarte greu de mulţumit. Ştiam că toată lumea vrea ceva special, aşa că i-am urcat în avion, au trecut munţii Carpaţi, au aterizat la Innsbruck, au testat viaţa de pilot şi s-au simţit, măcar câteva minute, precum Han Solo la bordul navei lui”, a spus Evelyn Bărăscu (PR Manager Ran Events Communication).

 

„N-am putut lipsit nici de la ediţia 2018 a East European Comic Con, care a avut loc recent la Bucureşti şi unde am prezentat trailerul „SOLO: O poveste Star Wars” şi am oferit şi câteva detalii în exclusivitate, stârnind şi mai mult imaginaţia fanilor care abia aşteptau noua lansare”, a declarat Andreea Zidaru (General Manager Forum Film România, distribuitorul producţiei în România).

Mai mult, avanpremiera filmului a avut loc la sala T IMAX de la Cinema City din AFI Cotroceni, unde peste 400 de invitaţi au avut parte de momente WOW. La intrare îi aştepta holograma simpaticului Chewbacca, motiv de live-uri în social media, iar de-a lungul serii s-au luptat cu lightsaberele cu ajutorul celor mai pasionaţi fani Star Wars, costumaţi în Darth Vader, Kylo Ren, Cavaleri Jedi, Ofiţeri Imperiali, Amiralul Holdo sau Rey.

Vizionarea în avanpremieră a fost cu adevărat intergalactică pe ecranul imens din sala T IMAX, unde ecranul uriaş şi sunetul zguduitor îi fac pe spectatori să se simtă parte din film. Iar pentru cei mai aventuroşi, o experienţă de neuitat o reprezintă vizionarea la într-o sală 4DX, unde te vei simţi exact ca pe planeta Vandor când sala se va umple de ceaţă şi vântul îţi va şuiera pe la urechi.

 

Echipa Forum Film a fost formată din Andreea Zidaru (General Manager) şi Patricia Călugăru (Marketing Coordinator).

Din echipa RAN Events au făcut parte Raluca Zamfir (Managing Partner), Patricia Mihail (PR Director) şi Evelyn Bărăscu (PR Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related