Dolce Sport isi schimba identitatea vizuala

Incepand cu 1 iunie 2011, ora 18:30, Dolce Sport adopta un nou vizual in concordanta cu marile competitii ale verii pe care le difuzeaza – Euro 2012 si Jocurile olimpice de la Londra, informeaza un comunicat de presa emis de Romtelecom. Cu aceasta ocazie toti abonatii Dolce vor putea urmari gratuit canalul Dolce Sport pana la 1 iulie 2012, indiferent de tipul de pachet ales pentru serviciul de televiziune.

Schimbarea la nivel vizual se remarca prin alegerea unui font nou care sa se potriveasca cu cel folosit pentru sub-brandurile Romtelecom, simbolul grafic fiind dezvoltat in format 3D.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Related