“Like”-ul de pe Facebook, dezbatut la ADfel

“Like”-ul de pe Facebook, dezbatut la ADfel

Sunt cateva intrebari pe care orice brand sau om prezent pe Facebook a ajuns sa si le puna - De ce avem nevoie sa dam like? De ce alearga brandurile dupa like-uri? Cat valoreaza un like? Cum putem obtine o targetare superioara pe Facebook?

Pentru a incerca sa gaseasca raspunsuri la aceste intrebari, dar si sa analizeze, la cald, cateva tipologii ale romanilor care dau folosesc aceasta forma de recunoastere publica a interesului, reprezentantii Dr. Like vor organiza marti, 14 august, incepand cu ora 20.00, o discutie in cadrul ADfel. In cadrul acesteia, vor participa si psihologii Ion Bucur si Silviu Vladislav, reprezentanti ai companiei de consultanta si training organizational Signum Artis, care vor incerca sa prezinte cateva deductii psihologice cu referire la comportamentul uman pe Facebook.

Pentru a participa la aceasta discutie, doritorii pot da attend la evenimentul creat pe Facebook. Participarea este gratuita.

Dr. Like este shop de creatie si productie specializat pe zona de comunicare online, care s-a alaturat recent grupului de companii MVcom, unde se ocupa de componenta de comunicarea online a clientilor existenti ai MVcom.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related