Cele mai interesante titluri din Iunie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Iunie, pe WeInvent.ro

Crize, vijelii, poli-crize, nori de fum, război, alți nori de fum, câte și mai câte grozăvii, toate pălesc sau iau ușor-ușor pauză, când plecă românu’ în vacanță. Acu’ începe să nu mai conteze decât dacă ai o știre despre all-inclusive, în rest ducă-se! Ce subiect arde așa de tare, de nu mai poate să aștepte până începe din nou școala?! Că destul ne-au distrus feng-shuiu’ profesorii, cu greva lor, de-am intrat stresați maxim în concedii!

Așa că dacă în focul evenimentelor din ultima lună ați ratat vreunul din articolele interesante, aveți șansa să le regăsiți mai jos. Noi luăm vacanță doar prin rotație, prin urmare este mereu cineva la clape, gata să va delecteze cu o temă interesantă. Ținem deci legătura și peste vară! Să nu mai pierdem vremea și să vedem ce marfă mai de soi am avut în Iunie.

La începutul lunii Martie, a avut loc lansarea în România a celui mai complet și mai complex studiu de trenduri, IPSOS GLOBAL TRENDS 2023, la care noi, WeInvent, am fost onorați să fim parteneri, alături de revistele Progresiv și Piața. Prezentăm aici a patra parte a evenimentului. Un articol de Marian Costache

După o călătorie de peste 1.000.000 de km parcurși pentru a promova mesaje publicitare prin OOH-Mobil pentru sute de clienți, de la începuturi și până în prezent, Motion Vision Communication își anunță rebrandingul, decizie ce presupune nu numai schimbarea numelui companiei în SCREENYO COMMUNICATION, ci și o abordare digitalizată pentru întreg business-ul.

Ideală pentru lansări de branduri, deschideri de magazine, promoții, campanii de angajare atât în urbanul mare, mic, cât și în rural, publicitatea stradală mobilă se bucură de o popularitate crescută. Printre avantajele promovării prin intermediul OOH-ului Mobil se numără flexibilitatea acestui canal, prin expunerea în proximitatea punctului de interes, rapiditatea cu care se poate demara o campanie și mobilitatea canalului, atât din punct de vedere al arealului în care are loc expunerea, cât și din punct de vedere al consumatorului expus mesajului a cărui atenție este captată de panoul ce îi tranzitează câmpul vizual, scorând mult mai bine acest tip de promovare față de cea cu expunere outdoor în punct fix. Comunicatul companiei integral aici.

Pe 25 Mai, a avut loc o noua lansare Phoenix Media, în Clubul Fratelli, transmisa LIVE si pe Facebook. Practic, din această vară Phoenix face posibilă operarea ecranelor sale cu un nivel ridicat de autonomie, care în baza ultimelor upgrade-uri tehnologice oferă posibilitatea de a adapta tipul content-ului în funcție de mediul înconjurător.

De exemplu, ecranele de tip eBacklit au acum adaptabilitatea de a trece din formatul jpeg sau gif, în fața unei audiențe dinamice, la un spot video atunci când publicul lor se transformă într-unul captiv. Și pot să face asta autonom, fără ca cineva să intervină. Un articol de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness

Hai să fim serioși, de câte ori nu ai scăpat în viața asta telefonul pe jos și ai zis că, gata, aia i-a fost. După ce îți crapă ecranul, ceva din tine se duce odată cu el, parcă nu mai e prietenul tău cel mai bun și-ți cam vine să iei altul. Cam insight-ul ăsta l-au speculat și cei de la Vodafone prin campania lor văzută la unul din magazinele din Timișoara, chiar în centrul orașului, mai exact.

Ca să evidențieze și mai bine aspectul de crăpătură și-au dat-o singuri în geamul magazinului, nu chiar cu un bolovan, ci cu un sticker aplicat elegant pe geam, iar atenția a fost pe loc captată. Un articol de Marian Costache

Agenția independentă de comunicare, Conan PR, a împlinit 13 ani de activitate în acest an. Cu un portofoliu de clienți atât internaționali, cât și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau HR, până la Retail sau FMCG, agenția a lucrat cu peste 100 de branduri și companii. Conan PR a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 934,800 de euro, cu 35% mai mult decât în 2021. Am vorbit mai multe despre ce au însemnat acești ani, precum și ce își dorește de la viitor cu Elena Bululete, Managing Partner-ul agenției. Un interviu de Romanița Oprea, din seria #perspective

Pe piața competitivă de astăzi, experiența clienților și a angajaților a devenit un factor cheie de diferențiere pentru orice business. Acestea nu numai că determină satisfacția clienților, dar încurajează și angajamentul și loialitatea angajaților.

Participarea la studiul Ipsos CX Voices vă va oferi la schimb informații valoroase de la specialiști din toată lumea.

Am stat de vorbă cu Amelia Podariu, Senior Client Director Ipsos, despre acest studiu   despre care Amelia spune că este despre și pentru specialiștii din domenii în care experiența de consumator nu mai este doar o măsurare a satisfacției, ci o parte esențială a businessului, care poate face diferența între succesul și eșecul unei organizații. Participanții vor avea acces la rezultatele studiului în toamnă, în cadrul webinarului de prezentare a rezultatelor. Linkul a fost activ până pe data de 30 iunie. Un interviu de Marian Costache, din seria #perspective.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related