Sambata, la ADfel, au fost desemnati castigatorii competitiei Epic Film Fest by Samsung Galaxy Beam

Sambata, la ADfel, au fost desemnati castigatorii competitiei Epic Film Fest by Samsung Galaxy Beam

Sambata, pe 18 august, in cadrul evenimentului de branded entertainment ADfel, participantii au putut viziona clipurile finaliste din cadrul competitiei Epic Film Fest by Samsung Galaxy Beam si au putut vota preferatele lor.

Pana pe 15 august, lucrarile inscrise in cadrul competitiei Epic Film Fest by Samsung Galaxy Beam au fost evaluate de catre doua jurii: cel format din profesionisti de film si advertising si reprezentanti ai Samsung si ai IQads si, respectiv, juriul publicului, care a votat online in cadrul platformei TheCreator.

Primelor 20 de lucrari din clasament le-a fost aplicat un "tratament epic", fiind transformate de catre echipa IQads in trailere profesioniste. Prezentate in premiera la ADfel, cele 20 de clipuri transformate in superproductii au fost supuse celei de-a doua etape de vot, prin SMS, publicul din terasa desemnand, in final, cei trei castigatori:

Premiul I: Florentin,de Andrei-Christian Bart, transformat de echipa IQads in The talented Mr. Scandurica – 3000 de lei
Premiul II: batand cu piosenie la usa casei
, de Deaconu Emmanuel, transformat de echipa IQads in Demon in prag – 2000 de lei
Premiul III: It's Time to put Gravity into Oblivion
, de Iulian Miereanu / Cirque Bijou & Desperate, transformat de echipa IQads in Prizonier de catarg – 1000 de lei

Clipurile din competitiei au fost proiectate cu ajutorul unui mock-up de telefon Samsung Galaxy Beam, realizat special pentru proiectiile din cadrul ADfel

Momentul alegerii castigatorilor l-a adus in fata publicului de pe terasa Fabrica atat pe ocupantul primului loc de pe podium, Andrei Bart, cat si pe prietenii acestuia, care l-au ajutat la realizarea clipului. Personajul principal din clip, Florentin, si-a facut aparitia in terasa Fabrica chiar in timpul proiectarii clipului in care a jucat, atragand astfel atentia asupra acestuia si ajutand la strangerea de voturi prin SMS.

In cadrul competitiei "Epic Film Fest" au fost admise 47 de lucrari. Fie ca s-au inscris intr-un registru amuzant sau emotionant, fie ca focusul a fost reprezentat de bebelusi, animale de companie (de la pui de gaina, la pisici sau bischoni) sau sporturi extreme, clipurile needitate, filmate cu telefonul si cu durata cuprinsa intre 30 si 120 de secunde, toate acestea au luat parte la cursa pentru un "tratament epic".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related