Facebook Page Post Targeting: plusuri si minusuri

Facebook Page Post Targeting: plusuri si minusuri

Facebook a lansat recent serviciul Page Post Targeting prin intermediul caruia paginile de brand pot face postari catre targeturi mai specifice decat a fost posibil pana acum. Daca pana in acest moment administratorii paginilor puteau alege sa directioneze o postare catre utilizatori folosindu-se doar de criteriile "limba" si "loc", acum pot folosi o varietate de filtre pentru a se asigura ca postarile paginilor de Facebook ale brandurilor sunt relevante pentru public.

Inaintea publicarii, administratorii paginilor pot folosi butonul "Target" pentru a alege publicul caruia doresc sa ii adreseze postarea respectiva. Astfel, brandurile pot sa selecteze un public mai specific in functie de criterii precum sex, relantionship status, educatie, interese, varsta, loc si limba. Odata cu adaugarea filtrelor, in campul de vizualizare a postarii va fi afisat numarul de persoane catre care mesajul va fi directionat. Numarul de persoane targetate scade invers proportional cu numarul de criterii selectate. O postare poate targeta un minim de 20 de persoane.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related