[UPDATE][Studiu de caz] Bugetul familiei, platforma de educatie financiara creata de Provident

[UPDATE][Studiu de caz] Bugetul familiei, platforma de educatie financiara creata de Provident

Pornind de la observatia ca exista o lipsa de educatie financiara in randul consumatorilor din Romania (confirmata si de un studiu Novel Research din 2011) care duce la decizii neinformate in cazul produselor financiare, Graffiti PR si Provident Financial Romania au sustinut dezvoltarea campaniei de informare "Bugetul familiei", care si-a propus sa clarifice termenii financiari. Vedeti mai jos studiul de caz al campaniei, realizat de Graffiti PR:

Campanie: Bugetul Familiei

Client: Provident Financial Romania

Agentie: Graffiti PR

Medium: Print, TV, Radio, Online

Perioada campaniei: Septembrie 2011 – Septembrie 2012

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related