Articole care fac referire la Romanian PR Award
Campania „Guinness St. Patrick’s Day”, nominalizată la Romanian PR Award - o celebrare #TheIrishWay semnată Tuborg România (URBB) și WefflerMark
[Brand Pulse] Alexandru Milea: Brandurile devin din ce în ce mai umane, nu mai sunt doar un set de elemente distinctive care dau sau nu valoare unui produs
Privim viitorul educației în ochi: AVE și Tribal Worldwide România spun povestea liderilor din învățământ
GMP&U colaborează cu ASE în dezvoltarea unui program de masterat conectat la nevoile reale ale industriei
Golin câștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife
Confident, pas strategic spre formarea noii generații de profesioniști internaționali în comunicare, prin programul Erasmus+
Manu Drosu: Creativitatea moare când suntem expuși la stres constant, constrângeri și suprasolicitare
Conan PR la 15 ani: Agenția independentă raportează o creștere de 30% și atrage branduri de top în portofoliu
Să spunem problemei pe nume. Enroush și Line Agency luptă pentru reducerea cotei TVA la produsele menstruale
„România Atractivă”, programul național de turism cultural comunicat de agenția Zaga Brand, pe podium la Gala Destinația Anului 2025, la categoria „Cea mai bună promovare”
Confident Agency parteneriat exclusiv cu IntLaw Abogados y Consultores pentru susținerea companiilor care vor să între pe piața din Spania
[Rewind & Play] Andrei Voinea: Cred că vom trăi într-o eră în care nu doar tehnologia, ci și etica vor deveni o parte din ADN-ul industriei creative
CONFIDENT AGENCY: Creștere de 20% a cifrei de afaceri și extinderea portofoliului de clienți globali cu 35%
Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției
Campania de promovare națională și internațională a programului de turism cultural „România Atractivă” primește două distincții de aur la Gala Romanian PR Award
La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România
Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dallas”. Serialul.
Profi șterge tradiția de praf și devine cel mai apreciat susținător al micilor producători locali din România, prin platforma Via Profi
Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare
Unpacked partnership: GRF+ devine agenția de PR și influencer marketing a Samsung pentru următorii 2 ani
CONFIDENT devine agenția de comunicare a Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din România






































