Studiu Mediascope: in online utilizatorii de tablete europeni cheltuie mai mult decat utilizatorii europeni ai altor dispozitive

Studiu Mediascope: in online utilizatorii de tablete europeni cheltuie mai mult decat utilizatorii europeni ai altor dispozitive

IAB Europe a realizat studiul Mediascope potrivit caruia, europenii care detin tablete au facut in medie 22,8 in timp ce europenii care folosesc internetul de pe alte dispozitive au realizat 15,1 achizitii, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR. De asemenea, europenii care folosesc tablete au cheltuit 718 euro versus 544 euro cheltuiti de utilizatorii altor dispozitive. Studiul a analizat comportamentul utilizatorilor de tablete europeni pe o perioada de sase luni.

In total 50 de milioane de europeni utilizeaza tabletele pentru a accesa internetul si isi petrec in medie 9,3 ore saptamanal in mediul online. Majoritatea sunt activi in intervalul orar 17:30 – 21:00. Iar in ceea ce priveste timpul petrecut in fata televizorului, media este de 13,4 de ore pe saptamana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related