People Public Relations Agency reactioneaza la alegerea numelui People Public Relationships Agency dupa integrarea agentiei in grupul Millenium People

Reprezentantii People Public Relations Agency (People PR Agency) au emis astazi un comunicat de presa in care atrag atentia asupra unei posibile confuzii intre numele companiei si cel al agentiei People Public Relationships Agency, sub care actioneaza echipa de PR si Digital de la Fast Forward Communications dupa integrarea in grupul comunicare Millenium People, schimbare anuntata in urma cu o saptamana.

"Compania People Public Relations Agency (People PR Agency) a fost infiintata in anul 2009, cand brand-ul a fost asimilat ca denumire oficiala. Pentru a nu se crea confuzii cu noua agentie care si-a insusit aceeasi denumire, People Public Relations Agency va informeaza ca nu are nicio legatura cu Agentia de PR Fast Forward Communications, fondata si condusa de Tudor Daescu, agentie care a anuntat ca se rebranduieste, sub numele de People Public Relationships Agency, devenind entitate a grupului Millenium People.

People Public Relations Agency functioneaza, din anul 2009, ca grup de comunicare, fiind infiintata de Denis Draghici si Oana Tinu, carora li s-a alaturat, din 2011, Eugen Sorescu, in calitate de Managing Partner si Chief Operations Officer (COO).

Noi credem ca relatiile publice inseamna inspiratie si idei novatoare transformate in cuvinte si imagini pline de semnificatie, astfel incat sa dea nastere celor mai bune strategii de actiune. PR-ul inseamna inteligenta, creativitate si viziune: It’s about people we know. It’s all about people! Tocmai de aceea ne exprimam nedumerirea in legatura cu aceasta confuzie creata pe piata din Romania, de catre o companie concurenta", se mentioneaza in comunicat.

Intrebat de IQads, Tudor Daescu (Managing Partner, People Public Relationships Agency) a raspuns: "Numele People Public Relationships Agency face link-ul direct cu Millenium People, unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din Romania, din care agentia face parte. Decizia de naming a fost luata tocmai pentru a sublinia si a intari aceasta legatura."

Printre clientii People Public Relations Agency (People PR Agency) se numara INTERNATIONAL Hotels Group, SCH GRAND, Biavati - The Events Venue, The Gin Factory, Hotel Saroglia, Ambasad'Or Events Center, ARFA si Rotary Atheneum.

Din portofiul de clienti al People Public Relationships Agency Romania fac parte Logitech, Samsung Electronics Romania, Vans, Allview, Garmin/ Sheba Distribution, Vespa, Niro Investment Group si Grand Cinema Digiplex.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related