Dorna cheama locuitorii oraselor sa-si redescopere instinctele prin campania "Natura esti tu"

Dorna cheama locuitorii oraselor sa-si redescopere instinctele prin campania "Natura esti tu"

Demersul Dorna de a apropia oamenii de natura continua prin noua campanie de comunicare "Natura esti tu", creata de echipele McCann Erickson si Coca-Cola Romania. 2013 este anuntat ca un an al schimbarii si a unei noi perspective, in care locuitorii oraselor sunt sprijiniti sa isi descopere propria natura ascultand instinctele care altfel au fost amortite.

O trecere prin istoria campaniilor Dorna arata ca brandul a inceput prin a vorbi despre apa ca esenta a vietii, prin mesajul „Esti 70% apa, esti ceea ce bei”. Anul urmator a insemnat aparitia "Orasului Dorna", un loc care imbina natura si tehnologia. In 2005, natura a fost adusa de tineri in oras sub forma unei insule inverzite. Anul 2006 a ilustrat efectul pe care Dorna il are asupra orasului, iar anul urmator arata povestea unui cuplu care se regaseste la intalnirea dintre natura si oras. In 2008 a avut loc o schimbare de platforma, sub indemnul „Reincarca-te cu natura”, iar Orasul Dorna a luat noi forme. Spotul "Alergatorii”,din 2009, arata ca natura si orasul nu mai sunt in antiteza, ci se completeaza reciproc. 2011 a fost anul care le-a reamintit consumatorilor de cele mai importante 6 campanii ale brandului, lasandu-i pe ei sa stabileasca care e cea mai reusita. In 2013, Dorna vorbeste despre ascultarea instinctelor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related