Articole care fac referire la HBC
HR Uncovered 2024: 27 de lideri români și internaționali discută despre călătoria de devenire profesională și leadership
S-a lansat Academia de Sustenabilitate, prima platformă socială și de educație dedicată IMM-urilor din România, cu acces gratuit
Adventum Group a obținut certificarea BREEAM In-Use V6 Excellent pentru Hermes Business Campus, printr-un proces coordonat de Colliers
Coca-Cola lansează platforma globală de muzică "Coke Studio™" prin cea mai mare campanie de vară a brandului din ultimii ani
MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară
Noi standarde de excelenta in cadrul industriei de Customer Care, premiate la ‘Romanian Contact Center Awards Gala 2019’
Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018
Andreea Danescu (World Experience Festival) s-a gandit simplu: "Cum poti aduce mai multe culturi aproape de romani?"
[Marketer Profile] Nicoleta Eftimiu si cei 14 ani de marketing, domeniu in care trebuie sa-ti asumi "ca nu ai toate raspunsurile si ca poti gresi oricand"
A 11-a Tabără Anuală pentru Tinerii Supraviețuitori de Cancer din România, cel mai mare eveniment național destinat copiilor afectați de cancer
McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing - care completează expertiza 360° a agenției
Gala Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane HR Club 2018 şi-a desemnat câştigătorii. O companie românească şi-a adjudecat cele mai multe premii
Gianpiero Petriglieri, profesor INSEAD inclus în top Thinkers50, este invitatul special al Galei Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane 2018
26 de companii naţionale şi multinaţionale şi-au înscris proiectele în competiţia Galei Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane HR Club 2018






















![[Marketer Profile] Gabriela Galatanu si momentele de "a-ha" de la client](https://media.iqads.ro/2018/09/gabi2-4261-cover-410.jpg)












![[CSR-ul lui 2017] Irina Ionescu, Coca-Cola: Un proiect de CSR are mai degrabă efecte decât rezultate; ele se văd în timp, în comunitate, dar și în indicatorii de reputaţie](https://media.iqads.ro/2017/03/irinaionescu-cover-410.jpg)









