Un nou ambalaj si un nou design de logo pentru Campari

Un nou ambalaj si un nou design de logo pentru Campari

Claessens International a realizat noul packaging si design de logo pentru Campari, recreand carisma si pasiunea brandului intr-un stil modern si autentic, informeaza un comunicat emis de Oxygen PR. In prezent, sticla Campari are o noua forma (cu gatul mai lung), iar logo-ul de pe ambalaj este argintiu si iese in relief.

De asemenea, detaliile de pe ambalaj sunt mai clare, culorile mai puternice si dimensiunea etichetei a fost redusa pentru a face ca brandul sa fie mai usor de remarcat. Noul ambalaj si logo reflecta refinamentul culturii italiene.

Potrivit comunicatului, brandul se situeaza pe locul 1 in topul preferintelor romanilor in ceea ce priveste categoria bauturilor aperitive. Campari, in noua forma, este disponibil pe piata romaneasca din iunie 2013.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related