Un numar de levitatie powered by Pepsi MAX

Un numar de levitatie powered by Pepsi MAX

Pepsi Max a pus la cale un spectacol de levitatie pentru publicul de pe strazile londoneze. Calatorii din autobuzul branduit Pepsi habar n-aveau ce avea sa se intample cand au pus piciorul in duble-decker-ul rosu. Steven Frayne (Dynamo) a decis sa foloseasca mijlocul de transport in comun ca punct de sprijin in noul lui numar de magie. Cunoscut pentru alte ispravi pe baza de levitatie, facute in direct in cateva emisiuni engleze, Dynamo n-a dezamagit. A intins o mana, s-a ridicat pana la nivelul acoperisului autobuzului si a inceput sa zboare sprijinit de double-decker-ul care o luase incetisor pe strazi. Sau cel putin asa ne-arata videoclipul, care a adunat intr-o zi de la lansare peste 200.000 de vizualizari.

Cei de la News.com.au (parte din una dintre cele mai mari companii de media australiene) i-au descoperit trucul. O proteza a fost agatata de acoperisul autobuzului, una suficient de puternica incat sa sustina greutatea lui Dynamo, in timp ce adevarata mana a iluzionistului a fost ascunsa in tricoul convenabil de larg si cu manecile suficient de lungi. Iar videoclipul e bine montat in asa fel incat sa nu ne prindem care e momentul in care mana reala e inlocuita de proteza. Daca, in mod normal, nu sunt de acord cu deconspirarea trucului iluzionistului, de data asta il las pe curiosul din mine sa se bucure de elucidarea misterului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related