Volkswagen profita de interesul belgienilor pentru timpul probabil

Volkswagen profita de interesul belgienilor pentru timpul probabil

Hai sa vorbim despre vreme. Nu spun asta pentru ca nu am avea alte subiecte importante de discutie, ci pentru ca sunt sigur ca si voi, ca si mine, va uitati la meteo in fiecare zi importanta, cand trebuie sa plecati intr-o calatorie sau sa traversati orasul cu mijloacele de transport in comun. De ce sa ne ascundem si sa nu recunoastem ca vremea influenteaza unele dintre cele mai importante decizii pe care le luam: cum ne imbracam in fiecare zi sau daca ne punem in ghiozdane si in genti o umbrela.

In Belgia, par example, 3 milioane de oameni verifica zilnic camerele video online care transmit imagini de pe malul marii. Asta, desigur, ca sa stie daca merita sa vina la plaja sau daca trebuie sa-si cumpere o crema de protectie solara cu factor mai ridicat. Un adevar aparent banal, dar de care DDB Brusseles a stiut sa profite pentru clientul lor Volkswagen intr-un mod minunat si simplu. Pentru a-si promova noul Beetle Cabrio, o masina perfecta pentru vremea insorita, producatorul de automobile a instalat in fata camerelor de filmat din locurile publice de pe malul marii niste wobblere, adica niste mici cartonase in forma de masini care iti spun ca vremea e perfecta pentru un test drive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related