Haine desenate pe piele

Haine desenate pe piele

Daca si voi credeati ca mine ca moda e acest domeniu foarte elitist si rigid, cateodata greu de inteles, plin de diavoli care se imbraca de la Prada si de femei ca Sarah Jessica Parker care si-ar da viata pentru o pereche de papuci si un Martini cu doua masline (si care sunt foarte bogate pentru ca scriu o rubrica saptamanala de 500 de cuvinte pentru un ziar care nici macar nu exista), ei bine v-ati inselat. Cel putin un pic. Mai apar din cand in cand campanii ale brandurilor de fashion care vorbesc si cu oamenii care isi aleg hainele dimineata pe principiul “ce tricou e curat”, nu numai cu cei care isi planifica tinutele cu minutiozitate. Cel putin asa simt eu. De exemplu noua campanie de la French Connection contine trei elemente cheie la care cred ca reactioneaza si consumatorul normal, nu numai cel fashionist: sinceritate, muzica faina si oameni dezbracati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related