Brandurile devin staruri de cinema

Asocierile cu cinematografia merg mai departe de product placement, devenind adevarate platforme de comunicare pentru unele marci
Cinematografia a fost intotdeauna o fabrica de celebritati. Insa nu doar actorii ajung vedete in acest mediu, ci si unele branduri. Marketingul a transformat filmul intr-o megamasinarie publicitara, in care brandurile revendica mai mult decat un rol de figuratie, adica de "plasare de produse", cum se spune in termeni comerciali. Acestea ravnesc chiar rolul principal si uneori il si dobandesc.

In Romania, Mercedes este brandul care pare a fi foarte ofensiv pe platforma de comunicare cinematografica. Anul acesta, a fost permanent prezent langa industria filmului, in cele mai ingenioase moduri. La a saptea editie a Festivalului de Film Transilvania (TIFF), Mercedes a fost mai mult decat sponsor, devenind un adevarat star de cinema. Nici nu se putea o oportunitate mai mare decat un cadru in care cifra 7 a inspirat campania de promovare a festivalului pe tema James Bond in Transilvania. Aceasta a fost formata din 7 mini-filme, realizate de 7 regizori consacrati, precum Nae Caranfil, Radu Muntean, Corneliu Porumboiu, Tudor Giurgiu, Adrian Sitaru, Bogdan Mustata si Paul Negoescu. In cele 7 spoturi sunt parodiate cliseele James Bond, care sunt adaptate la realitatile autohtone.
In rolurile principale: agentul 007, interpretat de actori locali, impreuna cu Mercedes.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related