![[2020. Ghid de supravietuire] Oana Cociasu: Criza a fortat schimbari (in bine) peste noapte. Digitalizarea s-a facut in doze mamut, cu forta si cateodata impotriva vointei targetului...](https://media.iqads.ro/2021/01/oana-cociasu-bun-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Oana Cociasu
![[2020. Ghid de supravietuire] Oana Cociasu: Criza a fortat schimbari (in bine) peste noapte. Digitalizarea s-a facut in doze mamut, cu forta si cateodata impotriva vointei targetului...](https://media.iqads.ro/2021/01/oana-cociasu-bun-cover-410.jpg)

Medic One si Mullen România semnează campania de comunicare a primei game de suplimente alimentare Aslavital lansată de Zentiva România
![[Bune practici] Oana Cociașu: Ca în orice familie, este nevoie de un set de reguli care să păstreze un comportament etic](https://media.iqads.ro/2019/11/oana-cociasu-presedinte-rac-cover-410.jpg)
[Bune practici] Oana Cociașu: Ca în orice familie, este nevoie de un set de reguli care să păstreze un comportament etic

Oana Cociasu (Romanian Advertising Council): Anul acesta ne propunem desfasurarea unei campanii de constientizare cu privire la importanta si eficienta autoreglementarii

Nutricia si Medic One au lansat noua generatie in nutritia bebelusilor - Milupa. MullenLowe a asigurat BTL-ul: zeci de ore de montaj, sute de leduri, peste 100 mp de proiectii interactive

Conferinta ”Bune practici in publicitatea suplimentelor alimentare”: Autoreglementarea functioneaza si in cazul publicitatii la suplimente alimentare
![[INSIDER | Business-ul Medic One in 2015] Oana Cociasu: Am pornit cruciada si catre domenii conexe, cum ar fi medicina veterinara sau retailul farmaceutic](https://media.iqads.ro/2015/01/oana-cociasu-managing-partner-medic-one-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul Medic One in 2015] Oana Cociasu: Am pornit cruciada si catre domenii conexe, cum ar fi medicina veterinara sau retailul farmaceutic
![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Oana Cociasu: In acesti 7 ani, creativitatea publicitarilor din Romania a avut o evolutie inversa, de la extaz la agonie, norocul a fost insa ca am avut surse si resurse vitale](https://media.iqads.ro/2014/09/poza1-cover-410.jpg)
[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Oana Cociasu: In acesti 7 ani, creativitatea publicitarilor din Romania a avut o evolutie inversa, de la extaz la agonie, norocul a fost insa ca am avut surse si resurse vitale
![[In pitch] Oana Cociasu (MedicOne): Timpul alocat pregatirii prezentarii trebuie sa fie de cel putin 2 saptamani](https://media.iqads.ro/2014/04/pitch1-cover-410.jpg)
[In pitch] Oana Cociasu (MedicOne): Timpul alocat pregatirii prezentarii trebuie sa fie de cel putin 2 saptamani
