HBO Europe isi lanseaza noua identitate grafica in 15 tari

HBO Europe isi lanseaza noua identitate grafica in 15 tari

HBO Europe a lansat o noua identitate grafica si un nou design pentru site-urile sale, anunta un comunicat din partea companiei. Schimbarea vizeaza cele cincisprezece tari din Europa Centrala si de Est si Olanda care fac parte din ramura Europe a retelei de televiziune, noua identitate fiind declinata in 10 limbi diferite.

„Am dorit sa reamintim faptul ca programele noastre sunt cele care fac din HBO un lider global. In acest sens, am colaborat cu compania americana Viewpoint Creative, una dintre cele mai importante agentii axate pe grafica de televiziune, dar si cu fiecare birou local HBO in parte, si suntem incantati de rezultate. Adevarata provocare a unei noi grafici este ca fiecare parte a pachetului sa creeze un tot unitar pentru a oferi o definitie a ceea ce reprezinta acest brand. Uneori, asta inseamna ca trebuie sa faci un pas inapoi si sa impingi in fata continutul, adica ceea ce defineste cu adevarat brandul HBO”, a declarat Eric Council (VP Regional Marketing, HBO Europe).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related