Semida Duriga si Liviu David in cautarea logo-ului fericirii

Semida Duriga si Liviu David in cautarea logo-ului fericirii

Prezentarea despre fericire a Semidei Duriga si a lui Liviu David (Creative Director, NEXT) din cadrul Zilelor Biz a inceput cu o mica introducere despre optimisti si pesimisti, tabere de care nu poti sa faci abstractie atunci cand incerci sa definesti unul dintre cele mai cautate sentimente din lume. Un optimist este ca un copil care gaseste sub brad un mic si mirositor cadou maro, dar se bucura stiind ca pe acolo a trecut un calut, iar un pesimist este cel care stie ca mereu se poate mai rau. Si de aici incepe cautarea unei definitii pentru fericire, la care cei doi s-au uitat din mai multe unghiuri: unghiul din DEX, definitia nationala, perspectiva psihologica, fericirea prin comparatie si fericirea in contexte mai putin obisnuite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related