Godmother semnează creația și implementarea Caravanei Coca-Cola 2025 sub un nou concept - “Atelierele de Magie Coca-Cola”

Godmother semnează creația și implementarea Caravanei Coca-Cola 2025 sub un nou concept - “Atelierele de Magie Coca-Cola”

Şi anul acesta, Godmother semnează creația și implementarea pentru Caravana Coca-Cola de Crăciun, una dintre cele mai așteptate inițiative de sărbători, care aduce bucurie, lumină și experiențe memorabile în comunități din întreaga țară.

 

„Atelierele de Magie”, un concept despre oameni, comunități și gesturi care contează

Conceptul creativ pornește de la un insight simplu care dă o dimensiune nouă proiectului: magia sărbătorilor prinde viață din bucuria oamenilor. Caravana celebrează adevărații „magicieni” ai Crăciunului, cei care transformă gesturile mici în bucurii mari și care dau sens spiritului sărbătorilor în comunitățile lor.

"Pornind de la mesajul principal al campaniei internaționale Coca-Cola - "Refresh Your Holiday Spirit”, adaptarea pentru piața din România a adus în prim plan o poveste plină de emoție, povestea unei caravane de ateliere de magie ale lui Moș Crăciun, unde meșteri sunt elfi și gnomi. Această caravană străbate țara în lung și-n lat pentru a aduna de la oameni crâmpeie de bucurie, principalul combustibil al atelierelor ce produc magia Sărbătorilor. Caravana a debutat cu o scenetă de teatru, jucată cu public în Piața Constituției din București", spune Dragoș Cazan, Senior Copywriter, Godmother. 

 

Sceneta Coca-Cola, o premieră artistică pe scena Târgului de Crăciun

Startul Caravanei Coca-Cola a avut loc la Târgul de Crăciun din Piața Constituției, unde Godmother a adăugat, pe lângă activările consacrate, o componentă artistică nouăSceneta Coca-Cola, creată special pentru ediția din acest an.

Gândită ca o poveste alegorică despre Crăciun, emoție și responsabilitatea fiecăruia de a păstra magia vie, sceneta creată de agenţie în jurul caravanei care adună bucurie a fost regizată de Vasile Calofir şi a combinat muzica, dansul şi acrobația cu un fir narativ cald, susținut de un voice-over de povestitor. Mesajul central „Atelierele de Magie” a fost firul roșu al întregii experiențe, transformând publicul din simplu spectator în parte activă a poveștii.

 

 

Două rute, 17 orașe, aceeași bucurie

După această lansare oficială la Bucureşti, Caravana Coca-Cola a pornit la drum pe două rute paralele, Est și Vest, într-o desfășurare logistică amplă, menită să ducă experiența Coca-Cola de Crăciun în cât mai multe orașe și comunități din România, de la București până la Satu Mare, Iași, Constanța și multe altele.

Sub mesajul „Atelierele de Magie”, Caravana Coca-Cola 2025 reconfirmă rolul brandului de a fi prezent acolo unde sărbătorile se trăiesc împreună: în piețe centrale, târguri de Crăciun și spații urbane în care oamenii se adună pentru a crea amintiri.

„Este o provocare la care am răspuns, încă o dată, cu mult entuziasm și cu dorința de a construi ceva relevant, împreună cu clientul. Dincolo de conceptul creativ, esențială a fost echipa extinsă pe care am format-o – oameni din producție, logistică și implementare în teren, care au funcționat ca un singur organism, cu același obiectiv: acela de a aduce bucurie reală în orașele vizitate. Vorbim despre o desfășurare de forțe considerabilă, cu două rute paralele gândite strategic pentru a ajunge în cât mai multe comunități și pentru a duce experiența Coca-Cola acolo unde este așteptată ca o adevărată bucurie de sărbători. Un astfel de proiect cere anduranță, flexibilitate și o capacitate rapidă de adaptare de la o locație la alta. În fapt, înseamnă peste 23 de evenimente distincte, desfășurate în mai puțin de o lună, în comunități cu identități locale destul de diferite”, declară Alice Gavril, Managing Partner, Godmother. 

 

Experiențe interactive care transformă vizitatorii în creatorii magiei

„Pentru ediția din 2025, Atelierele de Magie Coca-Cola transformă vizita la Caravană într-o aventură interactivă și emoționantă. Piesa centrală a caravanei rămâne camionul Coca-Cola, reinterpretat într-o estetică retro, fidel spiritului satului lui Moș Crăciun, dar cu elemente de brand engagement moderne, techy. Am căutat să creăm un mix de tradiție și vibe contemporan, cu puncte de atracție pentru fotografii și conținut share-uit în social media”, declară Eduard Einhorn, Creative Director, Godmother.

 

Participanții sunt invitați să intre într-o experiență construită ca un parcurs simbolic al magiei. Aventura începe la „Staţia de Împărţit Bucurie”, unde primesc Brevetul Magic şi savurează o doză de Coca-Cola. Tot aici îi aşteaptă o surpriză pe cei care au achiziţionat deja produse Coca-Cola: primesc un loz digital care le poate aduce premii instant.

Pe măsură ce parcurge etapele aventurii, publicul strânge ștampilele care formează cuvântul MAGIE. Fiecare etapă este gândită să trezească o scânteie de bucurie printr-un moment distinct: de la savurarea unei doze de Coca-Cola, la interacțiunea cu o instalație muzicală unde creează melodie Coca-Cola, la o conversație autentică cu Moș Crăciun. La final, cei care au completat Brevetul Magic au şansa de a câştiga un cadou cu tematică de sărbători.

Activările multimedia sunt una dintre atracţiile cele mai apreciate şi cele mai vizibile pe reţelele sociale, îndrăgite tocmai pentru că dau o formă actuală amintirilor de sărbători: un photo corner amplasat lângă camion, ideal pentru fotografii festive pentru cei care îşi doresc să păstreze chiar emoţia întâlnirii cu acest icon al brandului, și Magia Fulgilor de Nea, o zonă foto care face iarna de odinioară cu ninsoare feerică să prindă viaţă virtual în jurul vizitatorilor. Şi un Video Greeting Booth, unde pot înregistra mesaje video personalizate pentru cei dragi, un mod simplu și emoționant de a duce magia mai departe. 

 

Magia continuă și în București, Sibiu şi Craiova: plasări permanente

Dincolo de traseul caravanei, experienţa Coca-Cola este prezentă cu Ateliere de Magie și în târgurile de Crăciun de la Sibiu, Craiova şi Bucureşti. Realizate cu sprijinul partenerului Mobexpert, căsuţele sunt decorate feeric, să permită o incursiune în atelierele elfilor aşa cum ni le imaginăm din cărţile de poveşti. Alături de elfi, copiii şi părinţii creează felicitări personalizate, aşteptând şi vizita lui Moş Crăciun în fiecare weekend. Creativitatea lor prinde formă cu bucurie şi imaginație, un reminder că magia vine şi din bucuria de a crea.

Iar în Piața Universității a fost amenajat un photo corner tematic de Crăciun, o adevărată feerie de brăduţi, luminiţe, panglici şi globuleţe, completată de un infinity mirror, în care vizitatorii pot deveni personajele principale ale poveștii, alegând rame personalizate, realizând fotografii sau clipuri video de sărbători, disponibile instantaneu prin QR code. Încă o invitație deschisă de a duce magia mai departe, către cei dragi.

Prin toate popasurile caravanei cu Atelierele de Magie în oraşe mari şi mici, Coca-Cola invită publicul să redescopere magia sărbătorilor prin gesturi simple, trăite și împărtășite. Pentru că fiecare dintre noi, prin bucuria pe care o răspândeşte, este un creator de magie în comunitatea lui.

 

Credits:

Echipa Coca-Cola România: Miruna Smeureanu - Marketing Director, Laura Topuzu  - Senior Brand Manager, Oana Boeriu  - Events Manager

Echipa Godmother: Managing Partner - Alice Gavril, Director Creație - Eduard Einhorn, Copywriter - Dragoş Cazan, Art Director - Gabi Niculae, Claudiu Hălmăgean, Project Management - Alice Gavril, Alex Barbieru, Cosmina Tănase, Laura Lupu, George Mares, Manager Producție - Claudiu Lovin, Leads implementare teren - Ionut Chiru, Ionut Ionescu & Florin Gate logistica.

Mulțumiri speciale tuturor colegilor din logistica și echipelor locale, precum și tuturor partenerilor implicați pentru succesul proiectului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related