In iunie 2013, Intel se debarasa de vechiul slogan Sponsors of Tomorrow, adoptand Look Inside, un call to action un pic diferit de clasicul Intel Inside care, pana in 2009, confirma calitatea produselor care aveau componente Intel.
Campania Look Inside a debutat cu povestea lui Jack Andraka, care a castigat 75.000 de dolari la targul International Science and Engineering Fair, sponsorizat de Intel inca din 1997. Adolescentul de 15 ani a inventat o metoda de detectie a cancerului pancreatic, ovarian si pulmonar de 168 ori mai rapida, 400 de ori mai sensibila si 26.000 mai ieftina decat standardul medical actual:
Povestea inspirationala Look Inside continua cu Lin Dan, jucatorul profesionist de badminton care a castigat aurul la doua Olimpiade (2008 si 2012) pentru China. Realizata de JWT Beijing, campania Look Inside: Tattoo spune povestea lui Lin prin intermediul tatuajelor lui. Cinci tatuaje care vorbesc despre curaj, putere, credinta, iubire si dragoste pentru familie, valori cu care brandul se identifica si asociaza. Intr-o lume in care tatuajele inca mai sunt considerate tabu, JWT realizeaza pentru Intel o istorisire care alterneaza cuvintele lui Lin Dan cu imaginile animate ale desenelor de pe pielea lui:
Campania, construita in jurul noii directii adoptate de Intel, invita la depasirea aparentelor si descoperirea lucrurilor in profunzime. In cazul lui Jack, un singur chimist a fost dispus sa ii acorde incredere si sa-i puna laboratorul sau la dispozitie. Restul de persoane contactate de tanarul inventator au fost reticente la propunerea lui, in principal din cauza varstei. Stigmatul tatuajelor il eticheteaza gresit, in cazul multora, pe Lin Dan. Parcursul oricarui sportiv de performanta si povestea acestuia sunt insa presarate de lupte impotriva sinelui, de gasirea unui echilibru interior si de invatarea disciplinei. Spotul este continuat cu detalierea fiecarui tatuaj, de semnificatiile pe care acestea le au pentru omul si sportivul Lin:
Dincolo de o poveste despre eforturile si lupta unui sportiv, spoturile asociaza cele cinci tatuaje cu cinci virtuti care sunt asociate cu valori ale brandului. Animatia transforma cele cinci desene intr-un parcurs coerent, care ne dezvaluie finalul: Where does power come from? Look Inside



















