Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri din categoriile Ingrijire corporala & Cosmetice si Sanatate in online in ianuarie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri din categoriile Ingrijire corporala & Cosmetice si Sanatate in online in ianuarie 2014

Sectorul Ingrijire corporala & Cosmetice a generat in luna ianuarie 2014 peste 8.000 de aparitii in online, cu 5% mai multe ca in luna decembrie, si un viewership de peste 20 de milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut cu 12% in presa online, dar a crescut cu 4% pe bloguri si forumuri si cu 7% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

  

Topul vizibilitatii brandurilor de Bookstores in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna ianuarie de Avon, Oriflame si L’Oreal Paris.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related