Cum se reflecta sarbatorile iubirii in vanzarile de articole promotionale

Cum se reflecta sarbatorile iubirii in vanzarile de articole promotionale

Barbatii ar descrie perioada in care ne aflam ca fiind un Triunghi al Mortii, cu varfurile in Valentine`s Day, ziua de 1 martie si cea de 8 martie, si cu femeile asteptand nerabdatoare cadouri, de pe catete si ipotenuza. In consecinta, companiile care furnizeaza articole promotionale precum cani, tricouri, pernute in forma de inimioare, ar trebui sa fie pe un Val al Fericirii, cauzat de vanzarile in crestere. Ne-am concentrat pe perioada de Valentine`s Day si Dragobete si i-am rugat pe cei de la Brander Promo & Advertising, Famous Gifts si FunGift sa ne povesteasca cat de adevarat este ca sarbatorile iubirii sunt o mica oaza de profit pentru ei.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related