Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania lanseaza programul "Pitch Guidelines" in Romania

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania lanseaza programul "Pitch Guidelines" in Romania

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) a anuntat organizarea programului "Pitch Guidelines", un ghid ce a fost pro­iec­tat de Asociatia Eu­ro­peana a Agen­tiilor de Comunicare (EACA) si de Fede­ra­tia Mondiala a Publi­cita­rilor (WFA). Ghidul isi propune furnizarea informatiilor relevante despre organizarea, desfasurarea si conchiderea procesului de pitch, arata un comunicat emis de Saatchi & Saatchi PR.

Acest document se adreseaza atat clientului cat si agentiei si urmareste promovarea celor mai bune practici de licitare pentru a facilita inchegarea unei relatii rezistente si de incredere client- agentie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related