12 instrumente de gandire creativa extrase din campanii de publicitate premiate la festivaluri (2)

12 instrumente de gandire creativa extrase din campanii de publicitate premiate la festivaluri (2)

Yonathan Dominitz este fondatorul Mindscapes, o campanie care, din 2006, s-a dedicat cercetarii instrumentelor care ar ajuta publicitarii de peste tot din lume sa declanseze ideea cu potentialul de a deveni fundatia pentru Acea Campanie Geniala. Oamenii de la Mindscapes au analizat reclame castigatoare la festivaluri care premiaza creativitatea. Pe parcursul anilor, compania a identificat douasprezece instrumente care ar conduce la campanii inovatoare, ingenioase, revolutionare.

Am vorbit cu Yonathan pe Skype in incercarea de a afla mai multe despre aceste instrumente. V-am aratat deja prima parte a conversatiei, pe parcursul careia am discutat despre Dynamic Connections, Rewrite History, Museum It, Relocation, Fight for a Cause si Sabotage/Removal. Vedeti cum functioneaza celelalte sase si care sunt campaniile publicitare pe care Yonathan Dominitz le-a oferit drept exemple:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related