Volvo Trucks castiga premiul Black Cube la Art Directors Club Awards 2014

Volvo Trucks castiga premiul Black Cube la Art Directors Club Awards 2014

Campania de lansare Volvo Trucks a primit in cadrul competitiei globale de publicitate Art Directors Club Awards 2014 titlul cel mai important, The Black Cube, informeaza un comunicat emis de Free Communication. Acesta este acordat nominalizarilor cu un nivel ridicat de creativitate, iar decizia juriului trebuie sa fie unanima in privinta candidatului, motiv pentru care premiul a fost inmanat ultima data in anul 2011.

Forsman & Bodenfors, agentia care a realizat campania, a plecat si ea cu 2 premii mari de la ADC Awards 2014: Agentia de Publicitate a Anului, respectiv Agentia Interactiva a Anului. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related