
Articole care fac referire la Split

![[fresh x design] Ioana Teleanu (designer UiPath): Vocea civica a oamenilor va deveni un stakeholder in procesul de design](https://media.iqads.ro/2020/02/thumbnail-ioana-adriana-teleanu-cover-410.jpg)
[fresh x design] Ioana Teleanu (designer UiPath): Vocea civica a oamenilor va deveni un stakeholder in procesul de design
![[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8](https://media.iqads.ro/2018/11/img-2814-cover-410.jpg)
[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8

Speakeri excepționali pe scena GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din Europa Centrală și de Est

A 11-a editie anuala a GPeC – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din Romania – a luat startul!
![[Cannes Lions #62] Dani Macarie: Doi dintre cei mai buni oameni de marketing pe care ii cunosc merg in fiecare an la Cannes si asta se vede](https://media.iqads.ro/2015/06/img-6261b-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)
[Cannes Lions #62] Dani Macarie: Doi dintre cei mai buni oameni de marketing pe care ii cunosc merg in fiecare an la Cannes si asta se vede
![[Cu viralul la control] Alex Negoescu (CohnandJansen JWT): Viralele spun ceva misto despre cei care le dau forward](https://media.iqads.ro/2015/05/alex-negoescu-cover-410.jpg)
[Cu viralul la control] Alex Negoescu (CohnandJansen JWT): Viralele spun ceva misto despre cei care le dau forward

Expertii internationali in e-commerce si marketing online vin la GPeC Summit – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania!

Cannes to Cannes YouTube Ads Leaderboard: cele mai populare spoturi de pe YouTube intre martie 2013 – aprilie 2014
![[Lions Review] Dani Macarie: Prea multe campanii romanesti inscrise, prea in contrast cu ce vedem pe strada si la televizor si pe net](https://media.iqads.ro/2014/07/dani-macarie-off-cover-410.jpg)
[Lions Review] Dani Macarie: Prea multe campanii romanesti inscrise, prea in contrast cu ce vedem pe strada si la televizor si pe net

Odysseas Ntotsikas: Cand gigantii globali incep jocurile, playerii locali ar face bine sa se fereasca

Raluca Teodorescu (Oxygen PR): "PR-ul transcende mai multe discipline, precum BTL sau marketing. Acesta este viitorul"

Ruxandra Scortea (Action Global Communications) despre bugete: "Companiile sunt precaute, dar continua sa investeasca in mentinerea reputatiei lor"

Raluca Mihalachioiu (The Public Advisors) despre clientii activi in 2012, split-ul pe tipuri de proiecte si cerintele clientilor

Crenguta Rosu (DC Communication): "Scenariul pe care lucram este o bugetare asemanatoare cu cea din 2012"

Iulia Suteu (EYE CONEXIUNI): "Am remarcat ca pentru lansari de produse bugetele de PR au crescut comparativ cu 2011"

Laurentiu Nita (Free Communication): "O tentatie a clientilor este aceea de a renunta la contracte permanente, cu fee lunar, in favoarea proiectelor punctuale"

Anamaria Putinica (4ACE): "A existat o reticenta in alocarea de bugete extra celor deja negociate din timp, pentru proiecte punctuale, de exemplu"

Alexandru Paius (IMAGE PR): "In special in zona de issues management si de comunicare online bugetele alocate au fost mai generoase in 2012"

Larisa Petrini (Saatchi & Saatchi PR): PR-ul devine punctul central de intalnire al creativitatii cu bugetele

Corina Barladeanu (2active PR): Fiecare agentie este acum provocata sa arate daca are un ADN rezistent in vremuri de criza

Irina Scarlat (Prove PR): Creativitatea agentiilor de PR va fi pusa la incercare in contextul unor limite financiare rigide

Raluca Antonescu (Antonescu PR): Se calculeaza de multe ori la cantitate, nu la calitate, desi se vorbeste mult despre targetare

Zoltan Szigeti (the group): Circa 11% din volumul investitiilor totale in media a fost alocat mediului digital
