Cristina Motorga (Tipar pe Net): Ceea ce era pana nu demult o simpla tipografie, acum a devenit o ramura a advertising-ului

Cristina Motorga (Tipar pe Net): Ceea ce era pana nu demult o simpla tipografie, acum a devenit o ramura a advertising-ului

Cat mai dureaza pana ne mutam cu totul online, pana cand flyerele si posterele vor fi inlocuite de aplicatii si notificari bazate pe localizarea geografica? Conform Cristinei Motorga (PR Executive, Tipar pe Net) noi, romanii, mai avem pana sa ajungem la nivelul acesta. Tiparul nu e nici pe de parte pe moarte, insa el ar putea s-o duca mai bine daca tipografiile si agentiile s-ar considera ramuri ale aceluiasi copac si daca primele s-ar face mai bine cunoscute in randul posibililor clienti. Cititi in continuare ce ne-a mai spus Cristina despre piata de print din Romania: 

IQads: Cum vezi tu piata de print in Romania?
Cristina Motorga: Chiar zilele trecute citeam un articol in urma caruia rezulta ca, pe piata tipografica din Romania vanzarile au scazut cu 40% fata de anii anteriori. Din punctul nostru de vedere, lucrurile nu stau deloc asa. Piata de print din Romania este in plina dezvoltare, iar atat timp cat statutul de “cumparator” nu va disparea, nici piata de print nu va inceta sa aiba profit. Totusi, pentru a rezista in acest domeniu, trebuie sa vii mereu cu lucruri noi si de calitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related