Ce trebuie să faci ca Morgan Freeman să îţi citească comentariul de pe Facebook?

Ce trebuie să faci ca Morgan Freeman să îţi citească comentariul de pe Facebook?

Marele actor promovează România în premieră absolută, adresându-i direct unei românce un mesaj de mulţumire.

În noua campanie a celor de la Publicis pentru Visa, cadoul special pentru o româncă s-a transformat într-o premieră absolută pentru România. Ideea echipei Publicis a fost aleasă câştigătoare în urma unui pitch organizat la nivel global.

Carmen Stănescu, o femeie obişnuită din Cluj, şi-a împărtăşit într-un comentariu pe Facebook experienţa de la Untold, alături de fiul şi tatăl său de 86 de ani. În semn de recunoştinţă, Visa şi Publicis au ţinut să îi facă un cadou unic. Povestea lui Carmen a ajuns la actorul Morgan Freeman însuşi, care i-a reprodus, cuvânt cu cuvânt, comentariul.

Echipa i-a dezvăluit lui Carmen supriza într-o întâlnire stabilită sub un alt pretext. Reacţia ei e greu de descris în cuvinte. O puteţi vedea chiar aici:

 

"Suntem mândri că am reuşit să construim acest mic proiect preţios pentru unul dintre cei mai curajoşi clienţi ai noştri. Aduce, într-adevăr, la viaţă noua poziţionare Visa - Oriunde vrei să fii - şi dovedeşte cât de aproape este acest brand de oameni. O idee bună poate transforma ceva imposibil în posibil atunci când există un adevărat teamwork în relaţia client-agenţie." 
Jorg Riommi (Chief Creative Officer Publicis România)

 

"Acest pitch a fost o oportunitate unică pentru România şi ne bucurăm că am reuşit să dăm glas unei poveşti autentice din Cluj, chiar de la festivalul Untold. Sloganul campaniei noastre pe parcursul festivalului a fost "vara asta emoţiile se trăiesc intens", iar atunci când emoţiile sunt amplificate de o voce inconfundabilă, nu poate ieşi decât o poveste memorabilă! Suntem mândri să facem parte din acestă poveste şi ne dorim ca acesta să fie doar începutul."
Ioana Vieru (Sr. Marketing Specialist & CSR Manager Visa Inc.)

 

Echipele participante:

Echipa Publicis: Sebastian Olar – Group Creative Director, Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Dan Frînculescu – Executive Creative Director, Ruxandra Drilea – Copywriter, Karla Georgescu – Art Director, Alecsandra Apostolescu – Digital Strategist, Lucian Gavril – Account Director, Gabriel Macovei – Account Manager, Anamaria Filip – Account Executive, Oana Popescu – Digital Account Executive, Andreea Grigorean – PR Officer, Cătălina Popescu – PR Executive.

Echipa Visa: Mădălin Niţiş – Sr. Marketing Communications Manager for România, Croaţia şi Slovenia; Ioana Vieru – Sr. Marketing Specialist & CSR Manager.

Echipa Untold: Edy Chereji – Director de Comunicare şi Marketing; Ioana Chifor – PR Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related