cora si DDB lanseaza "Tinute cu bilet de calatorie"

cora si DDB lanseaza "Tinute cu bilet de calatorie"

Cora Romania isi promoveaza colectia de moda recent lansata sub un concept gandit de DDB Romania – Tinute cu bilet de calatorie - , anunta un comunicat din partea agentiei. Promovarea noii colectii se face si printr-un parteneriat cu Alina Puscas, vedeta noului catalog de moda cora. Aceasta joaca, pe rand, mai multe roluri : al unei parizience elegante, al unei londoneze cu stil smart business, al unei italience senzuale si al unei brazilience sportive.

Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) explica procesul prin care a luat nastere conceptul creativ: 

"La inceput de vara, cu totii visam sa evadam prin marile capitale ale lumii – si de aici a pornit insightul nostru. Fiecare calatorie isi lasa amprenta asupra noastra, furam cate ceva din energia locului, din specificul culinar si, mai ales doamnele, din stilul fiecarui oras. Asa ca, pentru a pune in valoare diversitatea hainelor Influx, invitam clientii cora sa se inspire din stilul a 4 mari capitale ale modei: Paris, Roma, Londra si Rio".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related