KFC lanseaza in Romania campania "Share the taste, Share the passion"

KFC lanseaza in Romania campania "Share the taste, Share the passion"

KFC lanseaza varianta romaneasca a campaniei "Share the taste, Share the passion", avandu-l ca ambasador pe Cristiano Ronaldo. Campania se desfasoara in perioada 20 iunie - 31 iulie. Materialele si comunicarea ATL (spot TV, outdoor, materiale in-store si online) au fost realizate de McCann, Golin ocupandu-se de componentele de PR si social media, informeaza un comunicat emis de Golin.

Odata cu aceasta campanie, KFC lanseaza bucket-ul Cristiano Ronaldo, cu 11 Hot Wings si 11 Crispy Strips. Utilizatorii se pot inscrie intr-o campanie promotionala cu tragere la sorti desfasurata in perioada 20 iunie - 18 iulie. Marele premiu este un SMART TV 3D, premiile medii constau in casti audio, stick-uri USB si MP3 playere, la fiecare inscriere acordandu-se un voucher de 10% reducere la Bucket-urile KFC.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related