Experienta ta culinara in Toscana: o noua campanie promotionala Filippo Berio

Experienta ta culinara in Toscana: o noua campanie promotionala Filippo Berio

Serpico Trading a lansat pentru brandul premium de ulei de masline Filippo Berio campania "Experienta ta culinara in Toscana". Campania-concurs a fost adaptata pentru Romania de Propaganda, se desfasoara in perioada 1 iunie – 31 august si este promovata pe TV, in mediul online, in-store (prin neck hangere pe produse) si pe platforma dedicata, informeaza un comunicat emis de Eye Conexiuni.

Consumatorii care cumpara o sticla de ulei de masline Filippo Berio, pastreaza bonul fiscal si trimit un SMS la numarul 1762 inserand cuvantul "BERIO", participa la tragerea la sorti de la finalul campanei. Premiile includ o excursie pentru 2 persoane in Toscana, 12 seturi de bucatarie Emile Henry si alte produse Filippo Berio.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related