Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in iunie 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in iunie 2014

Sectorul Bricolaj/Mobila a generat in luna iunie a acestui an putin peste 2.000 de aparitii in online, cu 43% mai putine decat in luna mai, si un viewership de peste 3 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 8% in presa online fata de luna precedenta, dar a scazut cu 23% pe bloguri si forumuri si cu 64% pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea Hornbach Romania.


375 like-uri, 58 share-uri, 4 comentarii


440 like-uri, 16 share-uri, 5 comentarii

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related